Podmienky prevzatia zásielky od prepravcu
1. Pri preberaní zásielky odporúčame príjemcovi vykonať dôkladnú vizuálnu kontrolu zásielky, pri ktorej je vhodné zamerať sa na stav prepravného obalu (natrhnutý, preliačený alebo inak zjavne poškodený obal)
2. V prípade zistenia akýchkoľvek poškodení alebo nedostatkov je nevyhnutné:
- a) tieto skutočnosti uviesť v preberacom protokole, aj keď sa tovar na prvý pohľad nemusí javiť ako poškodený
- b) poškodené miesta, alebo časti zásielky zdokumentovať fotografiami (detailne, ako aj celkovo - aby bola viditeľná celá zásielka s miestami poškodenia)
- c) odfotografovať adresný štítok zásielky
- d) odfotografovať kompletne vyplnený preberací protokol s výhradami v zmysle bodu 2.a)
3. Zaslanie dokumentácie na email: predaj@laudaco.com vrátane:
- a) čísla faktúry
- b) fotografií podľa bodu 2.b), 2.c), 2.d)
Iba za splnenia týchto okolností sme schopní začať reklamačný proces s prepravcom.
Pokiaľ preberiete tovar bez zaznamenania akejkoľvek škody v preberacom protokole od prepravcu, naša spoločnosť nenesie zodpovednosť za akékoľvek neskoršie reklamácie tovaru poškodeného pri preprave.